У скільки обходиться Шляхове управління Вінниці?
31 Травень

У скільки обходиться Шляхове управління Вінниці?

Комунальне підприємство «Вінницьке шляхове управління» було створене у далекому 1991р., але тоді воно називалось «Вінницьке міське підприємство по ремонту і утриманню автомобільних шляхів і споруд на них». Нинішню назву підприємство отримало у 2016 році.

Керує шляховим управлінням Володимир Чорновіл, 37-річний екс-оперуповноважений карного розшуку. З 03.02.2017 року – начальник комунального підприємства «Вінницьке шляхове управління».

За інформацією на сайті Вінницької міської ради чистий прибуток підприємства у 2017 році зменшився більш як у 3 рази в порівнянні з 2016.

Шляхове 1

Через систему електронних закупівель ProZorro замовником – КП «ВШУ» було проведено 37 закупівель, з яких 28 – надпорогові і 9 – допорогові. Ще 6 закупівель не відбулось і 5 було скасовано. Загальна сума переможних пропозицій 52 млн.грн.

Шляхове 2

Структура закупівель КП «ВШУ» у 2017 році складалась на 54,1% – відкриті торги, 18,9% – допорогові закупівлі, 13,5% – євроторги, і переговорна процедура та звітування займають найменші відсотки структури.

Шляхове 3

На надпорогах найбільше підприємство закуповувало транспортне обладнання та нафтопродукти.

Так, на транспортне обладнання було витрачено 29,5 млн.грн., ана бензин і дизпаливо – 18,7 млн.грн.

Шляхове 4

У 2018 році нафтопродукти склали вже 81,8% від загальної структури закупівель, а от транспортне обладнання – лише 7%. Щоправда тричі замовнику довелось відміняти закупівлю нафтопродуктів і лише одна спроба купити паливо була вдалою. Перемогла в ній ПП «Фірма «ЯСКО» і 3 квітня отримала контракт на 3 916 400 грн. Щоправда вже 10 , 18 квітня і 8 травня ціна палива вже була підвищена шляхом підписання додаткових угод.

Шляхове 5

Мабуть, зважаючи на вищезазначене, в факторах ризику підприємство зазначило «Непідконтрольні чинники витрат: вартість паливно-мастильних матеріалів…».

Шляхове 6

Аналіз використання схеми «додаткових угод» по областях показав, що у Вінницькій області вони використовуються найбільше. Тож зі свого боку громадські активісти беруть на себе зобов’язання контролювати закупівлі саме паливно-мастильних матеріалів. Проте не мають бездіяти депутати міської ради і профільні департаменти.

Публікація підготовлена та здійснена в рамках проекту «Прозорі комунальні підприємства», що виконується Центром Ейдос за підтримки Посольства Королівства Нідерландів в Україні. Зміст публікації не відображає офіційної позиції Королівства Нідерландів.