25 Травень

Круглий стіл «Наглядова рада як інструмент підвищення ефективності роботи комунальних підприємств»

Галерея XXI століття (м. Вінниця, вул. А. Артинова 12А, 4-й поверх)

31 травня 2018 р., 12:00-14:00

Зараз у Вінниці працює 40 комунальних підприємств, що підпорядковані міській раді та майже 20 – обласній Раді. Сукупних статутний капітал 40 КП Вінниці, на яких працює близько 5312 осіб, становить не мало, не багато 1 мільярд 156 мільйонів гривень.

В першому півріччі 2017 року комунальні підприємства Вінниці отримали майже 708 мільйонів гривень доходу, в тому числі 586 млн.грн. виручки від реалізації продукції (товарів, робіт, послуг). В той же час комунальні підприємства міста несуть й чималі збитки. Так, КП “Вінницяміськтеплоенерго” мало у 2017 році 44,5 млн. збитку, КП “Вінницька транспортна компанія” – 14 млн.

Чи зможуть наглядові ради допомогти комунальним підприємствам працювати ефективніше? Про це та багато іншого говоритимемо на круглому столі «Наглядова рада як інструмент підвищення ефективності роботи комунальних підприємств».

Питання, які будуть обговорюватись:
1. Що таке наглядова рада для комунальних підприємств?
2. Хто може стати членом наглядової ради?
3. Які функції виконує наглядова рада в КП?
4. Процедура створення наглядової ради.

Спікери:
1. Гюнель Бабашікієва, Центр «Ейдос»
2. Олена Гуменна, ГО «Центр громадської активності «Результат»;
3. Юлія Грига, ГО «Філософія Серця».

До участі у круглому столі запрошуються депутати, громадські активісти, журналісти та представники комунальних підприємств міста.

Організатор заходу: ГО «Центр громадської активності «Результат» в рамках реалізації проекту «Прозорі комунальні підприємства», що виконується Центром Ейдос за підтримки Посольства Королівства Нідерландів в Україні. Зміст публікації не відображає офіційної позиції Королівства Нідерландів.

Контактна особа: Олена Гуменна – 068 67 62 927, 063 268 15 75; regesha.olena@gmail.com